Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] osiołkowi... OT

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] osiołkowi... OT
From: Przemek <raz@onet.pl>
Date: Thu, 17 Dec 2015 19:31:30 +0100
Wiesz... próba znalezienia prawdy, a jej naprawienie to dwie różne sprawy.
Prawdy nie trzeba naprawiać, prawda to stan faktyczny ;-)

Oj, oj...

I mam nadzieję, że to się w końcu stanie. Już wystarczy tej post komuny i
kręgów interesów przez 25 ostatnich lat.

No i komunę zamieniamy komunistami :/

Właśnie przed chwilą Eliza Michalik rzuciła: "nie ważne co, ważne jak".
W przypadku pisu to "jak" stanowi meritum, bo nawet jeśli mają rację,
ważne jest jak swoją władzę wprowadzają.
Dla mnie ważny będzie efekt. Alternatywną możliwością zmian jest krwawa
rewolucja (historia to już wiele razy pokazywała), chyba jednak wolę to co
jest.

Problem w tym, że konus ma w nosie zmiany, on chce zemsty.

Żeby nie było, z kulczykiem miałem "półosobisty" kontakt, gdy był szefem
rady nadzorczej firmy w której pracowałem i jest ostatnią gnidą, którą
będę bronił.
Takich szemranych (nomen omen ;-) postaci jest mnóstwo. Czas wyjąć ich
wszystkich z cienia i pokazać w pełnym słońcu.

Dwa lata pokazywał wyciąganie, teraz też to robi. Idziemy o zakład, że nie zrobi nic? Póki co kompletnie nic, nigdy nie zrobił, a jak wyciągał to drugi sort (tu bym powiedział nomen omen, choć kompletnie niepoprawnie), a do tego robi to komunistami w stylu piotrowicza, kryze i innych.
Przem