Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] osiołkowi... OT

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] osiołkowi... OT
From: Przemek <raz@onet.pl>
Date: Tue, 15 Dec 2015 00:02:27 +0100
Ale czy byłbyś na tyle, hm - uczynny? - aby wyszperać gdziesik ową jego
wypowiedź: w całości, nie-zmanipulowaną ani wyrwaną z kontekstu i
przykrojoną do celów szokowania.

Tomasz Lis na żywo z Karoliną Korwin Piotrowską i paraolimpijczykiem, nie pomnę nazwiska. Na TVP VOD na pewno w całości, bo tam oglądałem.
Dość długa perora.

> potem to, co chcą, aby wyszedł z tego jakiś pasztet. Nawet Kaczyńskiemu
> nie robią takich numerów, choć go przecież (wielu z nich) nie cierpią, a

I jednego, i drugiego wystarczy cytować.
Przem