Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Nowe rozważania o starym pececie.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Nowe rozważania o starym pececie.
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Sun, 1 Feb 2015 23:15:56 +0100
Dnia Sun, 01 Feb 2015 20:31:28 +0100, ww napisał(a):

> Ta praca musi chyba polegać na przepisywaniu tekstu do notatnika.

Wymień szklaną kulę, bo Ci mocno szwankuje.

> Wsród znajomych trochę osób przeszło na ssd i nie znam nikogo kto by nie
> odczuł w tym momencie ulgi. Jak do domu kupiłem ssd to potem szlag mnie
> trafiał w pracy. Jak w pracy dostałem ssd to już nie mogę używać
> komputerów ze zwykłym dyskiem bo po 20 sekundach jestem cieżko wkurwiony
> i mam ochote klawiaturą rozjebać monitor. Jeśli ktoś nie widzi zysku z
> ssd to nie wiem czy zazdrościć cierpliwości i spokoju czy współczuć
> głupoty.

Tia. Znajomy montuje wideo. Też mu naopowiadali cudów, jaki to SSD będzie
cudowny. I ma SSD na system i soft plus WD Green na dane. No komfort pracy
taki, że tylko się iść i pociąć. No ale on też nie restartuje kompa 15 razy
dziennie, to może…

[ Tak śmierdzą tylko pingwiny i niektóre zakonnice.                        ]
[                                              (Król Julian, „Madagaskar”) ]