Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Nowe rozważania o starym pececie.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Nowe rozważania o starym pececie.
From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
Date: Thu, 29 Jan 2015 17:35:19 +0100

Ja mam C2D 2,4GHz, 4GB RAM i uważam że jest cokolwiek za wolno.

A popatrzyłeś kiedyś jaką masz zajętość tego twojego RAM-u? W
szczególności przy "domowym" trybie użytkowania?

Tak, jestem starym Amigowcem który lubi wiedzieć ile ma pamięci
zajętej i dlaczego. Inna sprawa że pamięć nie zajęta przez
programy jest zajęta przez często niepotrzebne systemowe
przeszkadzajki co skutkuje totalnym zwolnieniem kiedy
uruchamiamy kolejny program. Ale jak widać do dzisiaj są
ludzie nie mający o tym pojęcia.

Pozdrawiam