Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Szybki komputer czy taki istnieje?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Szybki komputer czy taki istnieje?
From: JDX <jdx@onet.pl>
Date: Fri, 03 May 2013 17:53:42 +0200
On 2013-05-03 17:18, ToMasz wrote:
[...]
> Mnogość pierdół- tak, ale podstawowe programy również. dlatego pytałem
Podstawowego dla mnie Płatnika czy PostgreSQL-a nie ma. Podstawowego dla
innych np. Subiekta również nie ma. :-D

> a ja mam uchwyt nad łóżkiem. pierwszy zrobiłem z "rurki" do zazdroski i
> gumki recepturki. (Nie, nie używam codziennie, ale jak dzieci są chore,
> to łatwiej mi zrobić roszadę w łóżkach i wziąć telefon, niż telewizor)
A np. nad fotelem stojącym w tym samym pomieszczeniu masz przytwierdzony
do sufitu kolejny uchwyt? :-D To może warsztatowy uchwyt do roweru byłby
lepszy ponieważ można go łatwo przenieść. :-D W każdym razie sądziłem,
że czasy partyzantki w Polsce skończyły się w II połowie lat 40 XX
wieku. Ale okazuje się, że jednak nie. :-D

> telewizor. kładę go bokiem, nie wpadłeś na to .... umyślnie?
Nie bardzo rozumiem o co chodzi i o którym z 6 boków mówisz (zakładając,
że fon jest w przybliżeniu prostopadłościanem).