Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Szybki komputer czy taki istnieje?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Szybki komputer czy taki istnieje?
From: JDX <jdx@onet.pl>
Date: Thu, 02 May 2013 22:41:49 +0200
On 2013-05-02 22:18, ToMasz wrote:

> proszę o informacje ile w tej chwili osób pracuje na Autocadie w
> stosunku do osób przeglądających strony www.
A co to ma do rzeczy? Miała być mnogość oprogramowania a póki co jest
mnogość pierdół.

> nie panie kolego. to świadczy o tym, że stronę robił dupa a nie
> informatyk.
Od groma jest takich stron. Aby było śmieszniej, to całkiem nieźle dało
by się takie strony obsługiwać rysikiem. Ale na ekranie pojemnościowym
tak się nie da...

>  A oglądanie na takim smartfonie zdjęć czy filmików również
> telefon 4 cale ustawiony w wygodnej odległości (dziesiąt cm) jest kątowo
> większy od telewizora 42 cale na drugiej scianie pokoju. rozdzielczością
> 800 punktów nie pozwala mi dostrzec pikseli, więc oko odczytuje obraz
> jako idealny.
Jestem ciekawy jak wygodnie ustawiasz smartfona w odpowiedniej
odległości? Jakiś stelaż na ramiona lub głowę zakładasz? :-D Czy może
stawiasz fona na biurku i opierasz się brodą o to biurko? :-D Czy może
przez cały czas dzierżysz fona w dłoniach? :-D Bo gdy ja testowałem
oglądanie filmów to leżąc w łóżku kładłem smartfona na brzuchu lub na
klatce. Niezbyt wygodna pozycja. Ale obraz rzeczywiście był dobry. W
każdym razie 40" telewizor na ścianie jest zdecydowanie lepszy.