Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Szybki komputer czy taki istnieje?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Szybki komputer czy taki istnieje?
From: JDX <jdx@onet.pl>
Date: Fri, 03 May 2013 19:50:14 +0200
On 2013-05-03 19:33, ToMasz wrote:

> jakbyś paczkę zapałek położył na drasce. im szybciej mi sie powieki
> skleją tym lepiej. Z racji funkcji, nie budzą mnie reklamy :)
Z moim w ten sposób to tak łatwo się nie da. Nie dość, że cienki to
jeszcze te cienkie boki ma zaokrąglone. Ale gdy dokupi się specjalne
etui (ja w sam raz dokupiłem :-D ) w postaci klapki ochraniającej ekran
która jest połączona z "pleckami" to ta klapka może robić za podpórkę i
od biedy na czymś w miarę szorstkim można jakoś telefon ustawić. Ale
poruszysz się w wyrku i konfiguracja się rozpada. :-D