Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Szybki komputer czy taki istnieje?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Szybki komputer czy taki istnieje?
From: Szymon von Ulezalka <sz.gruszczynski@gmail.com>
Date: Thu, 2 May 2013 15:19:59 -0700 (PDT)
> i przetrzyj dotykowy ekran. :) I sprawdź, jak szybko można pisać
> na dotykowej, nawet na ekranie o przekątnej paru cali, a jak powoli
> na tradycyjnej.

no, akurat na dobrej tradycyjnej piszę szybciej niz na dotykowej (jak
i fizycznej w BB).
wiec argument nietrafiony

> Chyba trzeba być bardzo odpornym, aby nie zauwazyć, że
> rozpoznawanie mowy i programy domyślające się, co piszący
> ma swej myśli, gdy ciaga palcem po klawiatuturze, są
> ogromnymi udogodnieniami. :)

akurat niekoniecznie sa dobrymi rzeczami: ja je zawsze wylaczam, bo
przez nie zapominam jak sie pisze odpowiednie wyrazy, bo nie musze ich
calych wpisywac skoro "autokorekta" je podpowie.

szymon