Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Szybki komputer czy taki istnieje?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Szybki komputer czy taki istnieje?
From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
Date: Thu, 2 May 2013 17:24:24 +0200

"JDX" 5182082c$0$26690$65785112@news.neostrada.pl

Zły przykład -- OE nie ma nie tylko w Androidzie, ale także
w Windows Vista/7/8... I pod Windows, i pod Androida są
programy pełniące funkcje podobne do funkcji pełnionych przez OE.

Nie, to bardzo dobry przykład. Skoro na Androida są substytuty OE to
dlaczego ich nie używasz? :-D

Strasznie :) głupie argumenty -- i na Androida nie ma OE,
i na Windows Vista/7/8 nie ma. I tu, i tu są (jak określiłeś
nieprawdziwie) substytuty. Weź kiedyś do swej ręki smartfon
czy tablet z Androidem -- a patrząc na Windows, pożałujesz,
że jadłeś. :)

-=-

Windows NT miał podbić świat -- i nawet tak stało się.
Miał być dumną kontynuacja DECowskich rozwiązań, ale
DEC dodawał dokumentację do swych produktów i dbał
o swych klientów a znalezienie błędu w DECowskich
produktach było niemal niemożliwe, gdyż były to
produkty dojrzałe.

M$ miał w dupie drobnych (takich jak Wy, uczestnicy tych
dyskusji; wielkich niemal nosił na rękach -- wiem, bo
miałem kontakty ;) z ludźmi pracującymi w poważnych
firmach) klientów, nie dawał żadnej (niby nawet mam
dokumentację PC -- ale z zamierzchłych czasów i sprzedawaną
za ciężkie (ja mam, bo uczelnia kupiła komuś, kto przekazał
to mnie) pieniądze, nie zaś dokumentację dodawaną do
sprzedawanych produktów) dokumentacji i wypuszczał
produkty najeżone błędami, niedojrzałe, nastawione
na szybki zysk osiągany dzięki tak zwanym wodotryskom,
marketingowi i mydleniu oczu.

-=-

To nie jest tak, że M$ wymyślił pocztę elektroniczną i OE,
po czym inni pisali substytuty OE. Informatyka jest stara
jak ludzkość, a komputeryzacja nie zaczyna się na M$.

--
  .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'