Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Szybki komputer czy taki istnieje?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Szybki komputer czy taki istnieje?
From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
Date: Thu, 2 May 2013 19:39:27 +0200

"JDX" 51829f06$0$1265$65785112@news.neostrada.pl

Akurat kupno smartfonu czy tabletu z większym ekranem nie jest
problemem.

Nie jest? Bo ja czytałem, że 5" ekrany dosyć powszechnie uważa się za
zbyt duże dla smartfonów. I szkoda, że czytałem to po tym, gdy już
kupiłem mojego. :-D Bo rzeczywiście jest trochę za duży - niezbyt dobrze
leży w dłoni. Natomiast 20" tablety to nowość której chyba nie ma
jeszcze na rynku - AFAIR Panasonic dopiero zapowiedział coś takiego.

Akurat ja widziałem tablety tak duże, ale IMO przydatność
ich jest... Jakby to określić... Problematyczna.

Obok cali są jeszcze piksele. :)

No i co te piksele niby mają dawać? Czy np. przeglądarka będzie lepiej
wyglądać na 5" smartfonie z ekranem o rozdzielczości 4k niż na np. 24"
monitorze o rozdzielczości 1920x1200? :-D

Dla mnie brakuje pikseli na atomowym netbooku.
Porównywałem (a mam wady wzroku, w tym i dalekowzroczność,
i astygmatyzm) ekrany smartfonów -- i twierdzę, ż wysoka
rozdzielczość jest co najmniej mile widziana. Oczywiście
nie jest bez znaczenia technologia -- smartfony i tablety
mają coraz ciekawsze ekrany.

Porównanie użyteczności Androida z użytecznością Windows
jest druzgocące dla Windows.

Co masz na myśli mówiąc o użyteczności Androida? Angry Birds? :-D

Akurat tego nie używałem. :) Domyślam się, że to gra -- bo taki
jest Twój poziom. :) W wiadomym sklepie znajduje się nie masa,
ale masa mas dobrego oprogramowania. Trudno znaleźć pomysł na
nowy program. :)

Jeśli do tego dodać niezawisłość ;) i cenę -- kres Windows
i x86 widać wyraźnie. :)

No, wszelakiej maści datacenter chodzące na tabletach z Androidem to
będzie dopiero coś. :-D A ci inżynierowie malujący coś a CAD-ach na
super dokładnych dotykowych ekranach pojemnościowych... :-D BTW. Jak
tam w spółce Android+ARM wygląda wsparcie dla wirtualizacji?

Ty naprawdę nie masz pojęcia, czym są ARMy.
Rozmawiam ze ślepcem o kolorach. :)

Może zanim zaczniesz pisać głupoty, zajrzyj do specyfikacji ARMów. :)

--
  .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'