Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Szybki komputer czy taki istnieje?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Szybki komputer czy taki istnieje?
From: JDX <jdx@onet.pl>
Date: Thu, 02 May 2013 20:55:57 +0200
On 2013-05-02 20:23, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
[...]
> Nie zgadłeś. I raczej nie zgadniesz, skoro szukasz wśród głupot. :)
To może Angry Gran? Angry Monkey? Angry Apes? Angry Chicken? Angry
Piggy? Angry Poke? Angry Farm? Angry Ninja? W każdym razie widać, że
użytecznego softu na Androida jest cała masa. :-D Tylko że ja jakoś do
tej pory nie potrafię znaleźć pasującego mi softu klasy "money manager".
To pewnie przez tą mnogość. :-D Nie wspominając nawet o bardziej
wyuzdanych zachciankach typu kompilator (skrośny) C dla MIPS-a. :-D