Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Szybki komputer czy taki istnieje?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Szybki komputer czy taki istnieje?
From: JDX <jdx@onet.pl>
Date: Fri, 03 May 2013 09:29:10 +0200
On 2013-05-03 07:36, Iguan_007 Iguan_007 wrote:
> JDX,

> użytecznego softu na Androida jest cała masa. :-D Tylko że ja jakoś do
> tej pory nie potrafię znaleźć pasującego mi softu klasy "money manager".
> To pewnie przez tą mnogość. :-D
>
> A z ciekawosci -  z jakiego obecnie korzystasz i do jakiego Androidowego go
> porownywales?
Obecnie na PC korzystam z bezpłatnego MoneyManagerEX a na smartfonie mam
zainstalowanego (ale nie używam go) Expense Managera. Tak z 6 różnych
testowałem na fonie i żadem mi specjalnie nie przypasował.

Ogólnie poszukuję lekkiej (a nie kobyły w stylu skądinąd niezłego GNU
Cash) i w miarę taniej aplikacji która ma wersje na Win oraz Androida i
pozwala na synchronizację danych pomiędzy urządzeniami.

Jakiej funkcjonalnosci Ci brakowalo?
Synchronizacji danych PC<->smartfon, a w najgorszym przypadku po prostu
zgodności formatów plików z danymi aby sobie zrobić zwykłe copy. Bo
każdorazowy eksport/import do QIF odpada.