Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Szybki komputer czy taki istnieje?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Szybki komputer czy taki istnieje?
From: JDX <jdx@onet.pl>
Date: Thu, 02 May 2013 19:14:36 +0200
On 2013-05-02 18:39, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
[...]
> Akurat kupno smartfonu czy tabletu z większym ekranem nie jest
> problemem.
Nie jest? Bo ja czytałem, że 5" ekrany dosyć powszechnie uważa się za
zbyt duże dla smartfonów. I szkoda, że czytałem to po tym, gdy już
kupiłem mojego. :-D Bo rzeczywiście jest trochę za duży - niezbyt dobrze
leży w dłoni. Natomiast 20" tablety to nowość której chyba nie ma
jeszcze na rynku - AFAIR Panasonic dopiero zapowiedział coś takiego.

> Obok cali są jeszcze piksele. :)
No i co te piksele niby mają dawać? Czy np. przeglądarka będzie lepiej
wyglądać na 5" smartfonie z ekranem o rozdzielczości 4k niż na np. 24"
monitorze o rozdzielczości 1920x1200? :-D

> Porównanie użyteczności Androida z użytecznością Windows
> jest druzgocące dla Windows.
Co masz na myśli mówiąc o użyteczności Androida? Angry Birds? :-D

> Jeśli do tego dodać niezawisłość ;) i cenę -- kres Windows
> i x86 widać wyraźnie. :)
No, wszelakiej maści datacenter chodzące na tabletach z Androidem to
będzie dopiero coś. :-D A ci inżynierowie malujący coś a CAD-ach na
super dokładnych dotykowych ekranach pojemnościowych... :-D BTW. Jak tam
w spółce Android+ARM wygląda wsparcie dla wirtualizacji?