Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Szybki komputer czy taki istnieje?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Szybki komputer czy taki istnieje?
From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
Date: Thu, 2 May 2013 19:31:40 +0200

<suryga@gmail.com> 2d59b093-c5d1-4857-8960-7945350ae271@googlegroups.com

> Mój smartfon prawie cały czasz dzieli miejsce na biurku z moim
> blaszakiem. I rzeczywiście, gdy po przyjrzeniu się WinXP chodzącemu
> na dwóch 24" monitorach spojrzę na 5" ekran smartfona to mam odruch
> wymiotny. :-D

: Tydzień temu wygrałem przez przypadek na allegro aukcje na
: tablet na 250 zł - żaden cud techniki. I "to coś" działa.
: Oczywiście ma swoje wady: mały ekran, klawiatura dotykowa.

Posprzątaj (odkurzaczem lub czymś podobnym) tradycyjną klawiaturę
i przetrzyj dotykowy ekran. :) I sprawdź, jak szybko można pisać
na dotykowej, nawet na ekranie o przekątnej paru cali, a jak powoli
na tradycyjnej.

Chyba trzeba być bardzo odpornym, aby nie zauwazyć, że
rozpoznawanie mowy i programy domyślające się, co piszący
ma swej myśli, gdy ciaga palcem po klawiatuturze, są
ogromnymi udogodnieniami. :)

: Ale jedna rzecz:
: Od włączenia mineło ok 40 sek jak pojawiła mi się strona google...
: Na kompie ponad minuta...

U mnie wybudzenie Windows trwa kilka sekund.
Trudno mi powiedzieć, ile czasu trwa
uruchomienie smartfonu -- bo rzadko go włączam.

--
  .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'