Gdzie kupic dobry computer?

Autor: Robert E. Szpiczynski (Robertsz_at_earthlink.net)
Data: Sun 27 Oct 1996 - 16:58:18 MET

Czesc wam,

Dawno nie bylo mnie w Polsce wiec jestem trache w tyle z informacjami "z
ulicy"
Musze kupic komputer w Polsce:
Pentium 166 lub 200
Glowna plyta z renomowanej firmy z dobrym "chipset'em" (INTEL)
min 16MB EDO pamieci
twardy dysk min 1.6 Gb EIDE (SCSI chyba mnie nie stac)
CD ROM min 6X
Fax Modem min 28.8 (dobrze by bylo 33.6)
karta graficzna najlepiej MATROX min 2 Mb (moze byc Diamont albo ATI)
Monitor 17" max 0.26 min 1200x1024
16 bit karta dzwiekowa (cos zeby gralo) z glosnikami i mikrofonem

To jest mniej-wiecej konfiguracja ktora mnie interesuje. Myslalem o firmie
Compaq albo Optimus - niestety nie wiem z czego Oni w Polsce te komputery
skladaja.
W wiekszosci chodzi mi o gwarancje. Osoba ktora bedzie to miala nie ma
pojecia (teraz) jak to wlaczyc a co dopiero cos wymienic albo zreperowac.
Rozeznanie na rynku amerykanskim mam bardzo dobre wiec myslalem o wyslanie
tego sprzetu stad.
Jak ktos ma jakis pomysl to prosze o kontakt.

Robert
Robertsz_at_earthlink.net
diabel_at_aol.com