Re: Gdzie kupic dobry computer?

Autor: Adam E. Patkowski (sc_at_iarrisc.iar.wat.waw.pl)
Data: Sun 27 Oct 1996 - 23:20:46 MET

On 27 Oct 96 at 20:39, Pawel Zielewski wrote:
[...]
> [...]

     Karpio w ogole jest weredyk ale zwykl miewac racje i wlasciwie
w powyzszych 4 wierszach powiedzial wszystko co trzeba. Reszta tej
polemiki to rozmydlanie.

[...]

    ?
> A swoją drogą - to strasznie niepokojące, że O. sprawia tyle
> problemów i wywołuje tyle emocji. Podobnie jak GW, ale z tego
> drugiego pozostaje mi się tylko cieszyć.

    to nie ocipus wywoluje emocje tylko Twoje wypowiedzi!
    Przeczytaj starannie te cztery poczatkowe wiersze...

> I jeszcze jedno - proszę nie kwestionować mojego obiektywnego
> spojrzenia na rzeczywistość. Pisząc o gospodarce nie można z
> założenia rzeczywistości zmieniać. Są mechanizm, które oprą się
> wszystkiemu.
    ???

> I to już naprawdę koniec.

                      Pozdrowienia, Adam

PS.
"Wynegocjowales" cache w swoim komputerku? Ile?