Re: Gdzie kupic dobry computer?

Autor: Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl)
Data: Mon 28 Oct 1996 - 06:27:32 MET

>odpowiedz na poziomie gazety wyborczej: krotko i bez sensu. nie wiem co
>sadzic o ludziach, ktorzy w obliczu ogolnej krytyki polecaja najgorsze
>mozliwe rozwiazania. a wlasciwie to wiem - sami maja cokolwiek blahe pojecie
>na temat tego o czym mowia i pisza. jest to nota bene normalna rzecz w
>bzdecie wybiorczej - mase kalu i zupelnie bez sensu, ino smierdzi. kupa
>klamcow goniacych za pieniadzem, bo ocipus ladnie placi za reklamy...

>karpio

Karpio, zbytnio uogolniasz. Odpowiedz ziela jest rzeczywiscie bez
sensu, ale juz sie wczesniej sam przyznal, ze sie nie za bardzo zna
na komputerach, wiec nie ma co go kopac i przy okazji paru innych
ludzi np A. Gorbiela.

Odpowiedz ziela jest bez sensu z innego powodu:
Otoz pytanie bylo od kogos kto jest w Stanach i moze TAM kupic komputer
taki jak potrzebuje i (byc moze) za tansze pieniadze.

Jedyna sluszna opdowiedz sie juz ukazywala na tych lamach:
wybrac mala firme, ktorej zalezy na kliencie i ktora wklada do komputra
to co uwaza za najlepsze przy ograniczeniu cenowym jakie klient narzuca.
Firma, ktora takze doradzi co bedzie optimum do jakiej pracy.

Romek
PS Nie pamietam czy kiedykolwiek w GW dodatku komputer i biuro ukazal sie
tekst, ktory by chwalil Optimusa. Reklamy owszem byly, ale kazdy rozsadny
czytelnik odroznia reklame od tekstu redakcyjnego.