Re: Gdzie kupic dobry computer?

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Mon 28 Oct 1996 - 10:51:24 MET

> OK. zgadzam si . Koniec dyskusji. W ko cu ka dy ma prawo do
> w asnego zdania. Tyle.
> To chyba nie jest miejsce na polemiki "polityczne" czy rozmowki o
> wy szosci jednych wi t nad drugimi. Mea culpa, sam to rozpocz em.
> A swoj drog - to strasznie niepokoj ce, e O. sprawia tyle
> problemow i wywo uje tyle emocji. Podobnie jak GW, ale z tego
> drugiego pozostaje mi si tylko cieszy .
> I jeszcze jedno - prosz nie kwestionowa mojego obiektywnego
> spojrzenia na rzeczywisto . Pisz c o gospodarce nie mo na z
> za o enia rzeczywisto ci zmienia . S mechanizm, ktore opr si
> [...]

chcialbym przeprosic za ton moich ostatnich postingow w tej sprawie. choc
sens wypowiedzi nadal podtrzymuje, za uzyte slowa chcialbym powiedziec
"przepraszam". w sprawie gw za dni kilka wyskrobie cos na liste "dziennikarz"
i tam moze bedziemy kontunouwac pogadanke nt. gw, do ktorej wszystkich
serdecznie zapraszam.

karpio

ps. z firm polecalbym TCH, a jesli musi byc naprawde duza to chyba JTT, tylko
wczesniej trzeba DOKLADNIE WYSPECYFIKOWAC CO MA BYC W SRODKU. niestety zakupy
z dellu, compaq itp ma taka zalete, ze za kazdym razem masz pewnosc, ze nie
oszczedza na cache i nie wcisna ci odrzutow produkcyjnych kupionych na
wyprzedazy zagranica. mam takze dobre zdanie nt. selcomu, xserwisu i kilku
mniejszych firm, ktorych nazw w tym momencie wymieniac nie bede. jesli chodzi
o sprawy gwarancyjne, musze przyznac ze TCH wypelnia swoje obowiazki wzorcowo
(jak dotad maja tylko jedna wpadke - plyte sp3 ktora gdzies... zginela.
problem w tym ze nie wiemy czy u nich, czy na poczcie, ale poszukiwania nadal
trwaja ;) ).