Re: Gdzie kupic dobry computer?

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Mon 28 Oct 1996 - 19:17:02 MET

On Sun, 27 Oct 1996 20:12:44 +0100, Andrzej Karpinski wrote:

>ja natomiast nie bede dyskutowac o sprzecie f-my optimus, chyba ze dostane
[...]
>dziwi mnie tylko mocno nieobiektywna ocena, wydawaloby sie,
>profesjonalisty i dziennikarza. dziennikarze chyba powinni
>powstrzymywac sie od ocen, a w kazdym razie wyraznie je oddzialac
>od faktow,

tym razem odrobine przesadziles, Karpio.
Pawel nie pisal tego jako dziennikarz,
lecz jako uzytkownik komputera,
na podstawie osobistych doswiadczen
nie widze powodu by tutaj (na pecet'cie)
mial miec mniejsze prawa
niz inni korespondenci.
Niezaleznie od tego, ze Twojej ocenie Optimusa bardziej wierze
niz tej Pawlowej (wlasnej wyrobic sobie nie moge bo Optimusa
jeszcze w Italii nie ma <g>), to mogles sobie spokojnie
podarowac bezposrednie odniesienia do tego gdzie on pracuje.
W tym przypadku (odwrotnie niz w przyp. Sz.P.Wimmera) nie
mialo to merytorycznego znaczenia

Grego

P.S. A za gw ja tez nie przepadam. Zbyt rozowa jak dla mnie.

Gregorio Kus    Grego_at_RMnet.it                Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy     http://www.RMnet.it/~grego    Grego_at_FreeNet.hut.fi