Re: Gdzie kupic dobry computer?

Autor: Pawel Zielewski (ZIELU_at_gazeta.pl)
Data: Sun 27 Oct 1996 - 20:01:43 MET

> Date sent: Sun, 27 Oct 1996 19:53:05 +0100
> Send reply to: pecet_at_man.lodz.pl
> From: "Andrzej Karpinski" <KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl>
> To: Multiple recipients of list <pecet_at_man.lodz.pl>
> Subject: Re: Gdzie kupic dobry computer?

> odpowiedz na poziomie gazety wyborczej: krotko i bez sensu. nie wiem co
> sadzic o ludziach, ktorzy w obliczu ogolnej krytyki polecaja najgorsze
> mozliwe rozwiazania. a wlasciwie to wiem - sami maja cokolwiek blahe pojecie
> na temat tego o czym mowia i pisza. jest to nota bene normalna rzecz w
> [...]

I tu pomyłeczka. Jako użytkownik w/w sprzętu słówka złego nie
powiem. Jak sie coś psuje, to tylko z mojej winy.
O Gazecie dyskutować nie będę, chyba, że dostanę jakich argument, z
którym mógłbym polemizować.
Jest masa innych fajnych tytułów, do czytania GW nigdy nikt nikogo
nie zmuszał.
Pozdrowienia serdeczne, mimo wszystko.
Paweł Zielewski
zielu_at_gazeta.pl>