Re: Gdzie kupic dobry computer?

Autor: Jaroslaw Tabor (formatc_at_bevy.hsn.com.pl)
Data: Mon 28 Oct 1996 - 22:24:28 MET

On Sun, 27 Oct 1996 20:03:04 +0100, Pawel Zielewski wrote:

>I tu pomy eczka. Jako u ytkownik w/w sprz tu s ˘wka z ego nie
>powiem. Jak sie co psuje, to tylko z mojej winy.

To mi przypomina zachowanie uzytkownika MS Worda (lub innego produktu M$):
jesli po nacisnieciu klawisza ustawiajacego czcianke pogrubiona, caly tekst
zamienia sie w kwadraciki, to uzytkownik mysli ze zle nacisnal klawisz.
W koncu produkt tak wielkiej i znanej firmy musi byc doskonaly....

( Na podstawie prawdziwej obserwacji. )

via E(ir)mail...
       ( Jaroslaw Tabor )
        ) Format Computing (