Re: [WINNT] Gruntowne porządki na laptopie

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Gruntowne porządki na laptopie
From: Ewa <ED@comp.com>
Date: Tue, 26 Oct 2021 12:57:43 +0200

Czy partycja systemowa EFI oraz partycja odzyskiwania (nie Recovery)
moga mi być kiedyś do czegoś potrzebne?
Oczywiście :) EFI zawsze, bo windows startuje z jej pomocą a recovery -
obyś nigdy nie musiała korzystać, ale lepiej mieć.
Nie pytałam o Recovery, zresztą miałam z nią do czynienia na poprzednim
lapku i przeżył i on i ja.
Chodziło mi o pratycję odzyskiwania (u mnie teraz są 4 partycje,
w tym i Recovery i odzyskiwania.)

Nie można odnaleźć Twojego postu z godz.12:43. Sam go usunąłeś? To da się zrobić?

Pozdrawiam
Ewa