Re: [WINNT] Gruntowne porządki na laptopie

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Gruntowne porządki na laptopie
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Mon, 25 Oct 2021 20:24:13 +0100
in <news:yjagm1075p7j.fge87ghx6f2i$.dlg@40tude.net>
user Jacek Maciejewski pisze tak:

> Potem zrób kopie swoich danych (nie obraz systemu tylko kopie
> danych) na jakiś dysk podłączony przez USB. Następnie możesz się
> bawić do woli w robienie niepotrzebnych ci do niczego obrazów
> systemu czy partycji a jak już się znudzisz albo coś popsujesz i
> winda przestanie działać :) to wiesz co masz dalej robić.

Dobrze gada. Polać mu ;)

Jeszcze nigdy w życiu nie zrobiłem obrazu który dobrze działał.
Trzymam programy na E.

Tylko Firefoxa kopiuję z

C:\Users\piter\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles

i blurej

"C:\Users\piter\AppData\Roaming\aacs\keydb.cfg"

--
Piter

Adam i Ewa zostali wypędzeni z raju
za karę dostali Windows 10 i poprawki