Re: [WINNT] Gruntowne porządki na laptopie

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Gruntowne porządki na laptopie
From: PureNick <ibozaur@tlen.pl>
Date: Tue, 26 Oct 2021 10:03:57 +0200
W dniu 25.10.2021 o 23:24, PiteR pisze:
in <news:us2td5hj9hte$.rx7iu0w3d7go$.dlg@40tude.net>
user Adam pisze tak:
[...]
Tylko Firefoxa kopiuję z
C:\Users\piter\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles
[...]
A po kiego się tak męczyć?
Jest MozBackup, który widzi i Firefoxa i Thunderbirda. Widzi też
wersje portable - ale tu już raczej się kopiuje całe katalogi.

Jak męczyć? Ten folder ma 50MB. Zzipowanie go trwa 3 sekundy.

Ja mam tak samo, jak zabrałem się za obsługę MozBackup,
to pomyślałem sobie: "Jasna paka! Po kiego się tak męczyć!"
Robię ręcznie w 3 sekundy
:)
W ogóle lubię dłubać w systemie i znajdować różne ciekawostki,
więc to dla mnie przy okazji 3 sekundy przyjemności :)

Pozdruffka