Re: [WINNT] Gruntowne porządki na laptopie

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Gruntowne porządki na laptopie
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Tue, 26 Oct 2021 17:55:30 +0200
Dnia Tue, 26 Oct 2021 17:36:55 +0200, Ewa napisał(a):

> Od początku wątku podaję:
> - partycja odzyskiwania   980 MB   100% wolnego
> - partycja Recovery (D:)  14,00 GB    6% wolnego
No i OK, masz jakimś cudem dwie partycje odzyskiwania. Jak się windy
używa, wszystko jest możliwe :)

> W treści:
> group
> Pokazało się dzisiaj o 12:43.
Zapewne chodzi o to że mój post z 12.34 zmieniłem kilka minut później
ponieważ chciałem coś dopisać w PS. Mój serwer (eternal-september) to
umożliwia. Poprawiony post jest z 12.47. Oczywiście, ponieważ post
został zmieniony, starej wersji z 12.34 nie będzie widać (no, może w
google-groups).

--
Jacek
I hate haters.