Re: [WINNT] Gruntowne porządki na laptopie

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Gruntowne porządki na laptopie
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Mon, 25 Oct 2021 22:24:56 +0100
in <news:us2td5hj9hte$.rx7iu0w3d7go$.dlg@40tude.net>
user Adam pisze tak:

> Dziwne rzeczy gadasz.
> Używam backupu począwszy od DOS-a 3.3 i tasiemki.
> Jeszcze w którymś ze starszych komputerów mam żywy napęd DDS4.
> Od Win 95 używałem Norton Ghosta, aktualnie jeszcze kilka innych
> programów, bo Ghost nie umie GPT. A co kilka tygodni albo i
> częściej zdarza mi się jakiś trefny komputer od klienta do
> zrobienia. Od czasu do czasu trzeba przywrócić kopię z obrazu -
> nawet na sprzętowych RAID5 czy RAID6.

Po prostu nie umiem zrobić backupu :)
a nauczyć mi się nie chce bo nie potrzebuję backupu systemu.

Już mnie ręka swędzi żeby sformatować ten C:\
bo kilka rzeczy można było zainstalować lepiej.

> A po kiego się tak męczyć?
> Jest MozBackup, który widzi i Firefoxa i Thunderbirda. Widzi też
> wersje portable - ale tu już raczej się kopiuje całe katalogi.

Jak męczyć? Ten folder ma 50MB. Zzipowanie go trwa 3 sekundy.

--
Piter

Adam i Ewa zostali wypędzeni z raju
za karę dostali Windows 10