Re: [WINNT] Gruntowne porządki na laptopie

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Gruntowne porządki na laptopie
From: Sushi Master <su@shi.master>
Date: Tue, 26 Oct 2021 12:50:08 +0200
Tue, 26 Oct 2021 12:17:14 +0200, Ewa <ED@comp.com>  wysmarował:

> Przejrzałam jeszcze raz cały wątek i nadal czegoś nie rozumiem.
> Wydawało mi się, że wg tego co pisaliście, dla każdej z opisanych
> tu metod robienia obrazu, na dysku do zapisania obrazu musi być
> w dowolnym jego miejscu (czyli niekoniecznie na początku)
> co najmniej tyle miejsca ile ma pojemności kopiowany dysk.
> Oznacza to, że jeśli chcę zrobić obraz dysku SSD 256 GB, to na innym
> dysku (niekoniecznie SSD) muszę mieć wolne co najmniej 256 GB.
> Co zatem znaczy powyższa uwaga Sushi Mastera:
>
> Będę wdzięczna za wyjaśnienie.

Chodziło o to, że:

1. z dysku SYSTEMOWEGO robisz OBRAZ na INNYM dowolnym dysku
   byle wystarczyło na nim miejsca na obraz,

i potem, w razie potrzeby:

2. z OBRAZU przywracasz system/partycje na NOWY dysk,
   wtedy wszystkie partycje na NOWYM dysku mają te same rozmiary
   jak w pierwotnym/SYSTEMOWYM

więc jeśli NOWY dysk byłby większy, trzeba sobie rozmiar partycji powiększyć
albo wolny obszar wykorzystać na inne partycje

SushiMaster