Re: [WINNT] Gruntowne porządki na laptopie

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Gruntowne porządki na laptopie
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Mon, 25 Oct 2021 22:39:36 +0200
Dnia Mon, 25 Oct 2021 20:24:13 +0100, PiteR napisał(a):

> in <news:yjagm1075p7j.fge87ghx6f2i$.dlg@40tude.net>

> Dobrze gada. Polać mu ;)
>
> Jeszcze nigdy w życiu nie zrobiłem obrazu który dobrze działał.
> Trzymam programy na E.

Dziwne rzeczy gadasz.
Używam backupu począwszy od DOS-a 3.3 i tasiemki.
Jeszcze w którymś ze starszych komputerów mam żywy napęd DDS4.
Od Win 95 używałem Norton Ghosta, aktualnie jeszcze kilka innych programów,
bo Ghost nie umie GPT. A co kilka tygodni albo i częściej zdarza mi się
jakiś trefny komputer od klienta do zrobienia. Od czasu do czasu trzeba
przywrócić kopię z obrazu - nawet na sprzętowych RAID5 czy RAID6.

> Tylko Firefoxa kopiuję z
>
> C:\Users\piter\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles
>
> i blurej
>
> "C:\Users\piter\AppData\Roaming\aacs\keydb.cfg"

A po kiego się tak męczyć?
Jest MozBackup, który widzi i Firefoxa i Thunderbirda. Widzi też wersje
portable - ale tu już raczej się kopiuje całe katalogi.

--
Pozdrawiam.

Adam