Re: [WINNT] XP i transmisje live youtube - twoja przeglÄ…darka nie rozpoz

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] XP i transmisje live youtube - twoja przeglądarka nie rozpoznaje obecnie żadnego z dostępnych formatów wideo
From: Roman Tyczka <noemail@because.no>
Date: Wed, 18 Oct 2017 08:50:17 +0200
On Wed, 18 Oct 2017 00:40:17 +0200, HF5BS wrote:

> Ja nie. A więc, czemu:
> Film full-HD, wysłany do YT, przez parę lat widziany jako full-HD, nagle
> przestał i w drodze łaski, zamiast 108, widać go 360... I brak opcji na
> więcej, przecież treść się nie zmieniła, z mojej strony nic (sprzęt, ani
> programy) się nie zmieniło...
> Czemu mój film się pogorszył, nic z nim nie robiłem, nikomu niczego względem
> treści, czy właściwości nie dysponowałem, a jednak?

Dobra, powoli. Ja napisałem i mnie zacytowałeś, że pod nowym CPU działa
stary kod. A Ty jako kontrargument wysuwasz stare CPU i nowy kod. Nie
widzisz tu dysonansu?
To po pierwsze. Po drugie tak naprawdę to nie ma związku, tak jak napisał
Grzegorz nie znamy przyczyny a może ich być wiele, łatwo mi jest sobie
wyobrazić np. taką, że google przekodowało materiały HD do nowego kodeka,
który oferuje lepszą jakość przy mniejszym bitrate, a tego już Twój stary
komp nie umie, amen.
Twój system pozostał niezmieniony, ale raczysz bez przerwy zapominać o tym,
że taki YT to system składający się nie tylko z Twojego kompa ale i
zaplecza googla, a na jej działanie nie masz wpływu i jak ona się zmieni to
może się okazać, że Ty niczego nie zmieniając (nie dostosowując się)
tracisz kompatybilność. Co w tym dziwnego? Czemu uparcie mielisz ten temat?

--
pozdrawiam
Roman Tyczka