Re: Przeszukiwanie plik�w .dbx - jak?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: Przeszukiwanie plików .dbx - jak?
From: "Pat" <spam@stop.com>
Date: Wed, 18 Oct 2017 01:41:58 +0200
U¿ytkownik "HF5BS" <hf5bs@t.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
news:os61ie$udg$1@node1.news.atman.pl...

> U¿ytkownik "Pat" <spam@stop.com> napisa³ w wiadomo¶ci
>
> Nie... no ju¿ nie mów, ¿e nie umiesz przeszukiwaæ archiwów z TC...
> A ja sobie swoje niekiedy ponad 200 tysiêcy plików (nie tylko TC)
> przeszukiwa³em, przecie¿ to taki
> bana³... Trochê potrwa, ale program szuka, a ja sobie idê kawê zrobiæ i
> czasem nie zd±¿am, bo
> znajduje szybciej... Zale¿y ile i jak spakowane jest archiwum.

Mam wra¿enie, ¿e mnie nie zrozumia³e¶.

Mnie chodzi³o o to ¿eby TC pokaza³ mi  NIE listê
plików .dbx zawieraj±cych e-maile wys³ane spod adresu
xxx@yyy.com.pl, ale wy¶wietli³ mi listê samych e-maili
wys³anych z takiego adresu.
Je¶li to miale¶ na my¶li, to napisz proszê jak to zrobiæ.

W formularzu Commands -> Search -> FindFiles
po wpisaniu
- w Search for: dbx
- w zaznaczonym Find text: xxx@yyy.com.pl
otrzymujê listê plików dbx, w których takie e-maile
wystêpuj±, ale s± w nich tak¿e dziesi±tki innych e-maili.

Mam TC w wersji 7.56a.

Pozdrawiam
Pat