Re: [WINNT] XP i transmisje live youtube - twoja przeglądarka nie rozpoz

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] XP i transmisje live youtube - twoja przeglądarka nie rozpoznaje obecnie żadnego z dostępnych formatów wideo
From: Roman Tyczka <noemail@because.no>
Date: Mon, 16 Oct 2017 18:28:49 +0200
On Sat, 14 Oct 2017 23:38:40 +0200, HF5BS wrote:

> Grzesiek, owszem, ja temu nie przeczę. Nie doszukuję sie argumentów, by na
> moim XP zaczęło działać coś, co przedtem nie działało, np. DX10, czy 11, nie
> oczekuję tego nawet. Jeśli zadziała, to potraktuję to jako miły,
> NIEZOBOWIĄZUJĄCY gest. Ja chcę, żądam, żeby NIE PRZESTAŁO działać to, co do
> tej pory działało, np. DX9c, czy filmy na YT.

Równie dobrze rzucaj się że:
- przestał działać stary telefon GSM, bo już nikt nie wspiera jego pasma A
PRZECIEŻ WCZORAJ DZIAŁAŁ
- przestał działać TV odbierający sygnał analogowy A PRZECIEŻ WCZORAJ
DZIAŁAŁ
- za chwilę przestanie działać radio FM A PRZECIEŻ WCZORAJ DZIAŁAŁO
- nie ma przy istytucjach publicznych parkingu dla koni A KIEDYŚ BYŁ
- itd.

To się nazywa kolego POSTĘP, coś co wczoraj było kompatybilne ze światem
dziś nie jest, bo świat zrobił krok do przodu, nie bacząc, że promil
niezadowolonych będzie krzyczał, iż oni postępu nie chcą.

--
pozdrawiam
Roman Tyczka