Re: [WINNT] XP i transmisje live youtube - twoja przeglądarka nie rozpoz

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] XP i transmisje live youtube - twoja przeglądarka nie rozpoznaje obecnie żadnego z dostępnych formatów wideo
From: Luke <luke@luke.net>
Date: Tue, 17 Oct 2017 09:10:06 +0200
> Nic nagle nie przestało działać. Poza tym strony mają być kompatybilne
> ze standardami a nie jakąś losową wersją przeglądarki. Bardzo dobrze, że
> współczesne strony nie działają na IE6. Przypomnę, że obecnie standardem
> jest HTML5 i CSS2.1.

Teoretycznie można obecnie zrobić stronę, która wyświetli się sensownie
pod każdą przeglądarką (kto pamięta http://anybrowser.org/campaign/ ?).

Oczywiście chodzi mi o statyczne treści, a nie aplikacje javascript.

Cała idea CSS polega na oddzieleniu treści (plik HTML) od formy (plik
CSS). Nawet po usunięciu pliku CSS treść będzie czytelna, tylko strona
będzie wyglądała jak czysty HTML z lat 90.

L.