Re: [WINNT] XP i transmisje live youtube - twoja przeglądarka nie rozpoz

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] XP i transmisje live youtube - twoja przeglądarka nie rozpoznaje obecnie żadnego z dostępnych formatów wideo
From: "HF5BS" <hf5bs@t.pl>
Date: Fri, 20 Oct 2017 13:31:03 +0200

Użytkownik "Piotr B. [pb2004]" <p_borkowski@nospamgazeta.pl> napisał w wiadomości os8gs3.f1s.1@pb2004.pl">news:os8gs3.f1s.1@pb2004.pl...
Nie pogorszył tylko straciłeś możliwość odtwarzania konkretnego formatu.
Przyczyną jest prawdopodobnie fakt, że Google całkowicie wyłączył player
korzystający z Flasha.

Przy edycji flash wskakuje czasem, nie uchwyciłem, wg jakiej zależności, choć full-HD odgrywa wtedy tylko 720. Ale tu wyjątkowo, zgrzyt jest nie między systemem a stroną, lecz między przeglądarką a stroną - Opera 12.18, także w W7 zachowuje się identycznie. Dopiero pozostałe trybią i dają full-hd, tyle wyśledziłem. Zmuszony sytuacją, bardzo niechętnie, przerzucam się na Fx. Niechętnie, bo inne przeglądarki (z wyjątkiem nowej Opery, choć niepełnie, ale ta śmierdzi mi Chromem) nie mają pewnych, wygodnych mi właściwości. Nie ukrywam, że możliwość wymuszenia flaszki w jakiś sposób, choćby przez całkowite pozbawienie (starej Opery) obsługi HTML5 (choćby chwilowe, na potrzeby tego jednego zdarzenia), przydała by mi się. Jak nie odpali flash, to cóż, wróci sie do HTML5, jeśli odegra cokolwiek, to już dobrze. Choć HTML5 pod starą operą daje jedynie 360 rozdziałki, wszystko jest przeskalowywane (ze 144 takze, widok "bezcenny") i jest tylko 360, to chociaż można sie skapnąć, czy odpalać tę drugą przeglądarkę, by obejrzeć ostrzej. Flaszka pod starą operą dawała wszystkie rozdziałki i nie cięła, jak HTML5 w full-HD@60FPS. Nie zawsze potrzebuję mieć żyletę, czesto mi wystarczy zobaczyć cokolwiek. I wtedy zadecydować, czy chcę lepiej. Mocno mnie ogranicza w decyzji pójścia wyżej (W7, 8, 10), brak trybu tekstowego. A także potencjalne problemy z narzędziami do dysków (czasem mi odmawiało dostępu do zapisu, na określonym obszarze dysku), ale to jeszcze porozpoznaję.

--
Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
(C) Zygmunt Freud.