Re: [WINNT] Jak odczuwacie "postep" xp -> w7 -> w10 ???

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak odczuwacie "postep" xp -> w7 -> w10 ???
From: "HF5BS" <hf5bs@jo.pl>
Date: Wed, 31 Aug 2016 22:25:38 +0200

Użytkownik "PM" <pm@xx.xx> napisał w wiadomości news:nq54d0$2r0g$2@adenine.netfront.net...
Owszem, ale i tak nie rozumiem czym tu się podniecać kilkoma stopniami, do tej pory nie udało mi się rozgrzać procka do temperatury podanej przez producenta(nie licząc athlona którego przez przypadek włączyłem bez coolera :P), mimo kilku godzinnego grzania.

Bo pewnie nie prażyłeś go w pełnym słońcu, w pokoju z zamkniętym oknem, w 40stopniowy upał z pełnym słońcem na zewnątrz, mój PD925 dotarł tak do 84 stopni i BIOS (to on, mimo pędzenia pod XP) wył jak opętany, bo mu alarm ustawiłem na 80... Ale nie wykazywał zamiarów złego działania. Radiator czysty, pasta obecna. Słońce zaszło, wyć przestał.

--
Gdy więc wszystkie sposoby ratunku upadły,
Wśród SERDECZNYCH PRZYJACIÓŁ, psy zająca zjadły. - I.Krasicki "Przyjaciele"

---
antywirusowe Avast.