Re: [WINNT] Jak odczuwacie "postep" xp -> w7 -> w10 ???

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak odczuwacie "postep" xp -> w7 -> w10 ???
From: PM <pm@xx.xx>
Date: Tue, 30 Aug 2016 20:28:14 +0100
W dniu 2016-08-30 o 20:04, Przemysław Ryk pisze:
Dnia Mon, 29 Aug 2016 22:20:41 +0100, PM napisał(a):

W dniu 2016-08-29 o 21:44, Przemysław Ryk pisze:
Czas startu systemu. Wiesz - bez obrazy, ale to jest coś czym się
najczęściej ludzie brandzlują. Ja wtedy pytam, jak często restartujesz
system? Uprzedzając - ja tego nie robię jeżeli nie muszę (np. po instalacji
aktualizacji).

Czas startu to jeszcze nic, ludzie potrafią rozbierać procki żeby
uzyskać dwa stopnie mniej, osobiście wolę zainwestować w lepsze
chłodzenie, napewno wyjdzie bezpieczniej dla sprzętu i kieszeni w razie
spalenia cpu.

Akurat ci, którzy ściągają heat-spreeder to raczej mają porządne chłodzenie.
:D

Raczej :) Czasem to widać na niektórych filmikach - boxowy cooler, pasta w procku wymieniona(gwarancja stracona), trzy stopni zysku i +30 do lansu :P

--
PM