Re: [WINNT] Jak odczuwacie "postep" xp -> w7 -> w10 ???

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak odczuwacie "postep" xp -> w7 -> w10 ???
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Mon, 29 Aug 2016 22:44:02 +0200
Dnia Mon, 29 Aug 2016 22:33:30 +0200, Olaf Frikiov Skiorvensen napisał(a):

> Mam Momentusy XT 750 i 500, w przypadku 500GiB(stary momentus, 4GiB
> SLC Cache) przyśpieszenie jest marginalne(10-15%), natomiast Momentus
> 750 GiB(8 GiB SLC Cache) daje już znaczącą poprawę(u mnie czas startu
> Windows 7 malał o około 40%):
> Testów w sieci bez liku:
> http://www.benchmark.pl/testy_i_recenzje/seagate-momentus-xt-testy-dodatkowe-hybrydowego-dysku.html

Czas startu systemu. Wiesz - bez obrazy, ale to jest coś czym się
najczęściej ludzie brandzlują. Ja wtedy pytam, jak często restartujesz
system? Uprzedzając - ja tego nie robię jeżeli nie muszę (np. po instalacji
aktualizacji).

--
[ Przemysław „Rico” Ryk                                                    ]
[ Wykonaj rzecz niemożliwą, a szef zaliczy ją do twoich obowiązków.        ]