Re: [WINNT] Jak odczuwacie "postep" xp -> w7 -> w10 ???

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak odczuwacie "postep" xp -> w7 -> w10 ???
From: "HF5BS" <hf5bs@jo.pl>
Date: Tue, 30 Aug 2016 13:56:39 +0200

Użytkownik "PM" <pm@xx.xx> napisał w wiadomości news:nq28vb$2mof$2@adenine.netfront.net...
Czas startu to jeszcze nic, ludzie potrafią rozbierać procki żeby uzyskać dwa stopnie mniej, osobiście wolę zainwestować w lepsze chłodzenie, napewno wyjdzie bezpieczniej dla sprzętu i kieszeni w razie spalenia cpu.

Te wszystkie procki kąpane w ciekłym azocie... smutno mnie jedynie śmieszą.
Ja sprawdziłem, ze smar grafitowy z powodzeniem sprawdza się jako pasta termiczna, różnica temperatur pomijalna, w zakresie błędu pomiaru raczej, niż rzeczywista. Ja w każdym razie uważam, że ryzykować niewiadomo co, kosztem kilku(nasto)procentowego zysku... Stąd uważam, że wszelkie testy szybkości, zasadniczo, powinny być zrobione "po bożemu". z fabrycznym zegarem, szybkością, itd, choćby najszybszymi, a dopiero, jak kto zechce, na własne ryzyko sobie dozegaruje. Mam w lapie grafikę NVidia Quadro 770, są wersje 1770, czy jakoś tak, o lepszych możliwościach, jednak, jak przeczytałem, o ile lepszych i jakim kosztem, to żal mi szybko minął, że mam tę gorszą wersję. Jeden tylko miałem przypadek, że silne przezegarowanie z przewoltowaniem, dopiero zapewniło w miarę stabilną pracę sprzętu, Pentium MMX 200, z napięciem chyba 2.8, dopiero jak mu zrobiłem 250 i 3.5V, zaczął w miarę chodzić, ani zegar, ani napięcie niższe, stawało dęba, albo w ogóle nie wstawało. Nie wykazywało cech, żeby miało nadejść szybkie spalenie czegoś. W mojej dużej maszynie, na PD925 mam FSB200. Chodzi bardzo stabiulnie. Już przy 202, zatem marginej jest mikry wręcz (bo jeszcze przy 201 chodzi jakoś) zaczynay się jajcqa ze stabilnością, a przy 203 chyba tylko raz ruszył się, a tak, to nie wstawał. Też myślę, że lepiej pilnować temperatury, w dużej maszynie pilnuje BIOS i jak mu za gorąco, to wyje, system chodzi, ale głośnik wyje. Rekord, to 84 stopnie. Jak będzie za dużo, to się wyłaczay awaryjnie, ale nie wszystkie tak robią.

--
Życie jest przepiękną telenowelą, przenoszoną drogą płciową.
(C) Ferdek Kiepski

---
antywirusowe Avast.