Re: [WINNT] Jak odczuwacie "postep" xp -> w7 -> w10 ???

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak odczuwacie "postep" xp -> w7 -> w10 ???
From: PM <pm@xx.xx>
Date: Wed, 31 Aug 2016 00:21:00 +0100
W dniu 2016-08-30 o 22:14, Przemysław Ryk pisze:
Dnia Tue, 30 Aug 2016 20:28:14 +0100, PM napisał(a):

Czas startu to jeszcze nic, ludzie potrafią rozbierać procki żeby
uzyskać dwa stopnie mniej, osobiście wolę zainwestować w lepsze
chłodzenie, napewno wyjdzie bezpieczniej dla sprzętu i kieszeni w razie
spalenia cpu.

Akurat ci, którzy ściągają heat-spreeder to raczej mają porządne chłodzenie.
:D

Raczej :) Czasem to widać na niektórych filmikach - boxowy cooler, pasta
w procku wymieniona(gwarancja stracona), trzy stopni zysku i +30 do lansu :P

Idiota zawsze się trafi. :) Ja jednak patrzę na to, co wyprawiają ludzie
mający wiedzę. :D

Owszem, ale i tak nie rozumiem czym tu się podniecać kilkoma stopniami, do tej pory nie udało mi się rozgrzać procka do temperatury podanej przez producenta(nie licząc athlona którego przez przypadek włączyłem bez coolera :P), mimo kilku godzinnego grzania.

--
PM