Re: [WINNT] Jak odczuwacie "postep" xp -> w7 -> w10 ???

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak odczuwacie "postep" xp -> w7 -> w10 ???
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Tue, 30 Aug 2016 23:14:06 +0200
Dnia Tue, 30 Aug 2016 20:31:58 +0100, PM napisał(a):

> Wyjdzie sensowniej, ale nie taniej. SSD na system/aplikacje, normalny na
> dane, przynajmniej ja bym tak zrobił. Niestety w większości laptopów nie
> masz miejsca na dołożenie drugiego dysku i w tym wypadku albo
> bankrutujesz, albo idziesz na kompromis.

Tutaj dochodzimy do paru kwestii. Czyli:
a) do czego potrzebny jest laptop
b) jak często wykorzystywany
c) czy kupowany metodą „byle taniej”, czy z głową…

--
[ Przemysław „Rico” Ryk                                                    ]
[ (Talking about Crematoria) If I owned this place and Hell, I'd rent this ]