Re: [WINNT] Jak odczuwacie "postep" xp -> w7 -> w10 ???

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak odczuwacie "postep" xp -> w7 -> w10 ???
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Mon, 29 Aug 2016 22:33:30 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 29 Aug 2016 22:14:02 +0200
 doszła do mnie wiadomość
<1wmpy2r9ohbqi.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info>
 od Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>  :

>Na SSHD? Obawiam się, że wątpię. Acz chętnie bym sprawdził jak się taki 1TB
>SSHD sprawuje w porównaniu z pojedynczym, ale szybkim talerzowcem, albo
>dwoma talerzowcami spiętymi w RAID0.

Mam Momentusy XT 750 i 500, w przypadku 500GiB(stary momentus, 4GiB
SLC Cache) przyśpieszenie jest marginalne(10-15%), natomiast Momentus
750 GiB(8 GiB SLC Cache) daje już znaczącą poprawę(u mnie czas startu
Windows 7 malał o około 40%):
Testów w sieci bez liku:
http://www.benchmark.pl/testy_i_recenzje/seagate-momentus-xt-testy-dodatkowe-hybrydowego-dysku.html
--