Re: [WINNT] Jak odczuwacie "postep" xp -> w7 -> w10 ???

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak odczuwacie "postep" xp -> w7 -> w10 ???
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Tue, 30 Aug 2016 21:04:05 +0200
Dnia Tue, 30 Aug 2016 18:54:14 +0200, Trybun napisał(a):

(ciach…)
> Linuks to już zupełnie inna sprawa. Nie wiem tylko czy to za sprawą
> innych systemów plików czy że jest bardziej dopracowany, zjawisko
> defragmentacji nie występuje w taki sposób że trzeba dodawać do systemu
> ręczne narzędzie defragmentacyjne dla użytkownika.

Mniej to zależy od systemu operacyjnego, bardziej od wykorzystywanego na
dysku systemu plików. Jedne są mocno wrażliwe na fragmentację (FAT), w
innych występuje to w mniejszym stopniu (NTFS, na linuksowych się nie znam).

--
[ Przemysław „Rico” Ryk                                                    ]
[ Everything is subjective. Choices, answers, good and evil.               ]