Re: [WINNT] Jak odczuwacie "postep" xp -> w7 -> w10 ???

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak odczuwacie "postep" xp -> w7 -> w10 ???
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Fri, 19 Aug 2016 22:40:16 +0200
Dnia Fri, 19 Aug 2016 22:18:05 +0200, maniek napisał(a):

> Nie odczuwam żadnego! Wszystko idzie do nikąd jak cały ten świat. Wieczna
> pogoń za niczym. W najbliższych latach to wszystko pierd.......... i
> zaczniemy od czasów jaskiniowców. Jeżeli zmieniam system to tylko dlatego,
> że jak już było pisane powyżej jakiś baran wymyśla sobie, że moja
> przeglądarka www jest do bani i muszę zainstalować nowszą jej wypasioną
(ciach…)
> kilkunastu okien, a za chwilę wszystko się i tak wywala.
> I potem przewalanie nastu GB "danych" systemowych, bo trzeba sobie obraz
> [...]

Kolejny ekspert od wszystkiego. Zanim przejadę się po całości zadam Ci
pytanie jedno: jak bardzo spuchłby kod, gdyby trzymano zgodność i zaszłości
z poprzednich wersji? Bo jakiś artysta ma np. program księgowy z okresu DOSa
łupanego i ciężko jest zdziwiony, że pod 7-mką mu nie zadziała.

Poużywaj dzisiaj mistrzu tej przeglądarki sprzed 15 lat i zobacz, co Ci
wyświetli…

--
[ Przemysław „Rico” Ryk                                                    ]
[ Sooner or later, everybody gets replaced.                                ]