Re: [WINNT] cd w temacie Windows 10, a właściwie 8.1

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] cd w temacie Windows 10, a właściwie 8.1
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Mon, 22 Aug 2016 22:45:58 +0200
Dnia Mon, 22 Aug 2016 14:45:50 +0200, Adam napisał(a):

> Co Ty w ogóle robisz???

Standardowo - bałagan.

> Aktualizacje - ściągnij sobie małe narzędzie Microsoftu "WSUS Offline".
> Połknie Ci wszystko za jednym razem, bez wielokrotnych restartów i
> radosnego zaciągania poprawek do poprawek.

No nie do końca. Stawiałem dopiero co znajomym Windows 7 + Office 2010.
WSUSem ściągnięte poprawki na dzień 2016-05-27. Restarty wielokrotne są, na
szczęście ma opcję zaznaczenia, że sam sobie ma dodatkowego usera zrobić i
nie wymaga to takiej ingerencji, jak normalnie. Natomiast po instalacji tego
majdanu svchost.exe mielił dobre 14 godzin, aż w końcu wymielił, że
potrzebuje jeszcze ponad 100 poprawek.

> Natomiast ISO ściągasz i po prostu go wypalasz na płycie - opcja "nagraj
> obraz" lub coś w tym rodzaju.

Nie czytałeś wątków co Gwiazda odstawiała z obrazami ISO? Wiesz - trochę na
nutę, jak w tym dowcipie, co to diabeł dał Polakowi dwie kulki…

> Poza tym to płyt CD/DVD RW nie formatuje się, tylko kasuje, ale to już
> drobiazg ;)
> Sformatować można co najwyżej DVD-RAM.

Tylko po cholerę, jak instalkę można zrobić szybciej i wygodniej na gwizdku…

--
[ Przemysław „Rico” Ryk                                                    ]
[ House: Hey, Hey, You Wanted Fair, You Picked The Wrong Job. The Wrong    ]