Re: [WINNT] [ot] jak to tlumaczyc w google translator?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [ot] jak to tlumaczyc w google translator?
From: PM <pm@xx.xx>
Date: Fri, 24 Jun 2016 17:33:54 +0100
W dniu 2016-06-24 o 16:33, 1634Racine pisze:
Grzegorz Niemirowski w news:nkjf64$ioa$1@node2.news.atman.pl
[..........]
Googlowy translator nic do tego nie ma. Problem istnieje już zanim
skopiujesz tekst do schowka.

i (najprawdopodobniej :)  masz racje.
http://www.cilicia.com/armo_book_testimony-testimony.html  nie ma
kodowania (charset=x-user-defined  <--- to?)

jakies proby zza glowy zrobilem: skopiowalem fragment  tej www do...
worda (czytelny, w systemie sa czcionki), zapisalem, podalem/upload
*dokument* do g.translator - ale nici z tlumaczenia, krzaki.
Czegos pewnie tutaj nie czuje...
A moze strone w laptoku "przepisac jakos",ale juz z html-ową deklaracja
kodowania, to wowczas... No wlasnie - co.

A próbowałeś dać autowykrywanie języka(nie powinno mieć wpływu, ale...)?
Niestety nie mam jak w sprawdzić - u siebie mam krzaki w ff, (kopiowanie
z pierwszej stronki przechodzi normalnie).

--
PM