Re: [WINNT] Dwie karty dźwiękowe w jednym PC?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Dwie karty dźwiękowe w jednym PC?
From: "Wiktor S." <wswiktorSP@Mpoczta.fm>
Date: Wed, 18 Nov 2015 15:57:48 +0100
Aczkolwiek przecież już "prawie wszystko" było w IO.SYS i MSDOS.SYS,
a COMMAND.COM to chyba tylko rezydentne polecenia pompował do RAM.

COMMAND.COM to zwykły program, który odpowiada po prostu za obsługę poleceń z konsoli.
Kiedy odpalimy program czy grę to command.com nie ma już nic do roboty.

W późniejszych wersjach DOS-a (7.0/7.1/8.0) zawartych w Windows 9x program command.com miał tak naprawdę format EXE (mimo zachowania rozszerzenia COM), msdos.sys stał się dodatkowym plikiem konfiguracyjnym a cały system był zawarty w io.sys

zrzut systemowym BACKUPem, format partycji z przeniesieniem systemu, powrót RESTORE,

Nigdy tego dosowego backup/restore nie użyłem, jakoś się bałem, do zgrywania danych służył ARJ.
Muszę kiedyś potestować :-)

--
Wiktor S.