Re: [WINNT] System nie widzi zawartości partycji

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] System nie widzi zawartości partycji
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Sun, 20 Sep 2015 16:06:07 +0200
Dnia Sat, 19 Sep 2015 12:09:57 +0200, Zośka napisał(a):

> Koledzy Przemysław Ryk i ACMM-033 odradzili mi użycie
> programu SMART przed zrobieniem obrazu. Ty się z mistrzem też
> zgodzileś. :-)

Zacytuj proszę dokładnie post, w którym napisałem, żeby nie odczytywać
SMART.

(ciach…)
> Ponadto nie wiem czy jeszcze warto kupić nowy komputer stacjonarny
> czy laptopa/tablet. Laptop musiałby być dobrze wyposażony żeby spełniał
> również rolę komputera stacjonarnego, a takie są droższe.

Jeżeli pracujesz głównie w domu - stacjonarka. Bez dwóch zdań.

[ Jeśli uważasz, że wszyscy są  przeciwko tobie, to jest to zdrowy         ]
[ rozsądek. Paranoja jest wtedy, gdy uważasz, że oni są w zmowie.          ]
[                                                     (znalezione w necie) ]