Re: [WINNT] nowy win7 muli

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] nowy win7 muli
From: "Piotr B. [pb2004]" <p_borkowski@nospamgazeta.pl>
Date: Mon, 13 Jul 2015 13:19:47 +0200
Użytkownik "ACMM-033" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:mo00o1$si7$1@node2.news.atman.pl...
Ale, zasadniczo, myśląc "mulenie", miałem rzeczywiście na myśli sytuację, gdy interfejs/sterownik dysku przestawi się z jakiegoś powodu (zdarza się nawet wtedy, gdy wszystko jest sprawne, ale z natłoku podprogramów sterownik dysku za długo czeka na swoją kolej) z UDMA na PIO. Świadomie testowałem, czas uruchomienia może wtedy wzrosnąć do 3-4 minut, zależy od tego, co odpala przy starcie.

Z udma na pio może się przestawić kontroler ATA. W laptopie z i3 takich kontrolerów nie ma.

--
Piotr Borkowski