Re: [WINNT] ?:Menedżer zadań - uparte sortowanie...

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] ?:Menedżer zadań - uparte sortowanie...
From: john Stuntman <profesor.fir@gmail.com>
Date: Mon, 13 Jul 2015 03:58:42 -0700 (PDT)
W dniu poniedziałek, 6 lipca 2015 21:12:56 UTC+2 użytkownik ACMM-033 napisał:

> Z tym nie ma problemu, maszyna jest na tyle mocna (dwurdzeniowy 2.8 giga,
> pamięci 2 giga), że daje radę udźwigląć nawet kilka ciężkich startów naraz,

troche to komicznie brzmi w jednym zdaniu 'mocna maszyna" i 2 GB ramu ;o (chyba
ze chodzi ci o 'relatywnie' mocna ;o) Dzis maszyny ktore maja 4 GB sa raczej
postrzegane jako słabe.. Nie mozesz sobie dolozyc ramu
u mnie w 'osiedlowym sklepiku' chyba 4 GB ramu do wlozenia starej maszyny
kosztują chyba z 50 zł (nie pamietam dokladnie ale kupiowalem kiedys o ile
pamietam 2 GB i dalem 30 zł)