/dotyczy odpowiedzi na post zamieszczony w dniu 29.08/
Obieca³em zamie¶ciæ odpowied¼ mojego dostawcy. Otrzyma³em j± po
dwutygodniowym oczekiwaniu. Oto ona (w skrócie):
"Po dok³adnym sprawdzeniu modemu kablowego aktualnie nie stwierdzono
nieprawid³owo¶ci w jego pracy. Zarówno jego fizyczne parametry, jak te¿
odpowiedzi na zapytania (tzw. ping) s± w bardzo dobrym stanie. Reasumuj±c,
modem pracuje stabilnie z w³a¶ciwym transferem wykupionego ³±cza.
Oczywi¶cie istnieje mo¿liwo¶æ wys³ania do Pana technika. Serwisant
weryfikuje dzia³anie Internetu poprzez pod³±czenie laptopa serwisowego do
modemu. Je¿eli us³uga internetowa nie bêdzie dzia³a³a w sposób prawid³owy,
technik przyst±pi do naprawy. Je¿eli jednak Internet bêdzie dzia³a³ z
prawid³ow± prêdko¶ci±, wizyta jest traktowana jako nieuzasadnione wezwanie i
do kolejnego rachunku naliczona bêdzie op³ata 50 z³".
Te pomiary zosta³ przeprowadzone zdalnie, bez wizyty u mnie w mieszkaniu.
Mimo ich, jak napisa³ dostawca, prawid³owych parametrów, u mnie w dalszym
ci±gu, w sze¶ciu pomiarach z ró¿nych witryn niezale¿nych od UPC, prêdko¶æ ta
waha siê od 7-15 Mb/s.
Tylko na witrynie UPC prêdko¶æ ta zawsze jest bliska 25 Mb/s, czyli taka,
jak± obiecuje dostawca.
|