Re: cd wiarygodno�� speedtest�w

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: cd wiarygodno¶æ speedtestów
From: "kmark" <markotar@o2.pl>
Date: Sat, 14 Sep 2013 09:58:22 +0200
U¿ytkownik "Grzegorz Niemirowski" <gnthexfiles@poczta.onet.pl> napisa³ w
wiadomo¶ci news:l113qp$f1v$1@news.icpnet.pl...
> Bo jak widzisz problem nie jest ani w Twoim mieszkaniu ani miêdzy Twoim
> mieszkaniem a UPC. Wykonano testy modemu, a ju¿ z poprzednich Twoich
> postów by³o wiadomo, ¿e modem jest w porz±dku.

Na stronie http://www.vectra.pl/test jest mo¿liwo¶æ pobrania pliku testowego
do oceny prêdko¶ci pobierania.
Pobra³em dzisiaj plik wa¿±cy 1 GB. Pobiera³ siê oko³o 17 minut. ¦rednia
prêdko¶æ to 8 Mb/s.
Moje pytanie:
Jak s±dzisz, czy reklamacja i zwi±zana z tym wizyta serwisanta zostanie
uznana za nieuzasadnion±, je¿eli w trakcie tej wizyty wynik tego pomiaru
bêdzie identyczny ?
Ten serwisant mo¿e przedstawiæ mi wynik testu ze strony UPC i twierdziæ, ¿e
wszystko jest OK.
Mo¿e równie¿ pokazaæ jakie¶ wyniki swoich pomiarów z których ja nic nie bêdê
rozumia³, równie¿ twierdz±c, ¿e ze strony UPC jest wszystko OK.
Jednym zdaniem:
Czy test przeprowadzony na stronie http://www.vectra.pl/test jest
zabezpieczeniem siê przed wmówieniem mi, ¿e wizyta serwisanta by³a
nieuzasadniona ?